4 Ağustos 2016 Perşembe

HASTAHANE ODASI HAZIRLIKLARI...

   Geri sayım başladı son 48 gün :) hem çok uzun hem de göz açıp kapayana kadar geçecek bir süre. Hamilelik ilk aylarda ki gibi hızlı geçmiyor şu sıralar 8. ayın içinde olmak biraz heyecan ve korkuyu da beraberinde getirdi. Ama en çok da merak :) Oğlumla çıktığımız serüveni sonunda tamamlayıp birbirimizle tanışıcaz inşallah. Bu tanışma içinde tabii ki hastahane odasında minik bir organizasyon yapmak kaçınılmaz :) İnternetten oldukça fazla araştırdım. Doğum yapmayı planladığım hastahaneye göre de bazı fikirler netleşti kafamda. Önce internetten ilham aldığım resimlerle anlatayım size sonrada inşallah kendi süslemelerimi doğumdan sonra paylaşma şansım olur :) 








Öncelikle bende çok abartmadan sade ama şık bir oda hayal ediyorum. Kapıda sade bir süs, yatak ve bebek yatağında beyaz tüller, ufak bir masayı beyaz masa örtüsü ve tülle hazırlayıp üzerine lohusa şerbeti, bardakları, hazırladığımı ufak hediyelikler ve biraz şekerleme :) Sırayla devam edicek olursam Kapı süsü için henüz bir hazırlığa başlamadım çünkü henüz isim koyamadık :) Ama model belli.



İnstagramda gördüm bu kapı süsünü ve bayıldım. Birazdan görüceksiniz ben de 3 renk kullandım hazırlıklarımda beyaz, mavi ve çok açık bir kahverengi. Kapı süsünde de bu 3 rengi kullanacağım. gelelim yatak süslemelerine...






Yukarıda görmüş olduğunuz taç ve terlik benim :) yatak süslemeleri ve takı yastığında da aynı model kullanılarak hazırlandı. Onların resimleri maalesef yok :( ama en üstte yer alan ayıcıklı takı yastığı modelinde ama bizde ayıcıklar yok. yatak süslemelerimizde mavi olanların şeklinde biri biraz daha büyük biri biraz daha küçük o kadar. 


  Lohusa bardaklarım henüz gelmedi sipariş verdim. bardaklar içinde ufak çiçekler aldım onları yapıştırıcam ve süsleyeceğim. Genelde lohusa şerbeti için sebil kullanılmış ama ben masraf yapmak istemedim evde bulunan karafı kullanıcam.




Masa süslemesi için üstte yer alan 3 lü kavanozlardan almayı planladım. içlerine şeker koyup masaya koyacaktım. Fiyatları çok pahallı değil ama çok da uygun değildi. Yanlış olmasın ama bir adeti 15 tl civarıydı. Avm de gezerken Tedi mağazasında üstteki kurdeleli kavanozu gördüm ve 1 adeti 5tlydi. Tabii ki 2 adet onlardan aldım :) Esse nini indiriminde de bu kavanozlardan mevcuttu arkadaşlar ve fiyatı 5,50 tl. 

  Son olarak ta ziyaretimize gelen konuklarımıza vereceğimiz hediyeler var ama onlar şimdi değil :) Bir tanesinin yapımını yarın ( inşallah ) yapımıyla anlatacağım.

   beni maddi ve manevi açıdan çok yormayacak hazırlıklar yapmaya en azından ufakta olsa elim deysin diyerek zevkle hazırlamaya çalışıyorum. Umarım güzel olur umarım oğluşum sağlıklı sıhhatli aramıza katılır ve bu hazırlıklar daha da bir zevkli gelir gözüme. Hastahane odasıyla ilgili fikirleriniz varsa yorumlar kısmına bekliyorum. Mutlu günler herkese.... 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder