30 Haziran 2016 Perşembe

HAMİLELİK ÜRÜNLERİM...


   Herkese merhabalar... Bugün ki blog yazım hamilelikte kullandığım saç ve vücut ürünleriyle alakalı olucak. Her hamile gibi bende yüzüme, vücuduma herhangi bir ürün uygulamadan önce internetten eczanelerden araştıranlardanım. Sizlere önce kullandığım saç ve banyo ürünlerinden bahsedeceğim sonrada korkulu rüyamız çatlaklardan :) 



Yves rocher ın ürünlerinin malesef hamileler üzerinde yan etkiye sebep olacak bir madde içerip içermediği ile alakalı herhangi bir klinik test söz konusu değil. Ama benim tercih etme sebebim zaten ürünlerinin çoğunun bitkisel olması. 


Hamileler ile ilgili bilgi yok dedim ancak bu duş jeli %100 organik ve paraben silikon ve mineral yağlar içermiyor. Aloe vera bitkisinin nemlendirici etkisini veriyor. İncelemek isterseniz...



Saçlarımı hamilelik nedeniyle kestiremeyenlerdenim. Bu nedenlede uçları oldukça yıpranmış durumda birde yaz geldi havuz ve deniz sebebiyle daha da kötü olmadan yıpranmış saçlar için olan bu şampuan ve durulanmayan saç kremini aldım. Hamileler şampuan olarak ne kullanıyor bunu maalesef çok araştırmadım. Ama paraben ve silikon içermeyen bu ürünler %98 organik olarak geçiyor. şampuan için ve durulanmayan saç kremi için...


Her ne kadar güneş de çok kalmamaya özen göstersem de bayram tatilinde bir iki günlük tatil kaçamağında güneşe maruz kalacağım ve sonrasında güzel kokulu bir ferahlık hissi için bu losyonu tercih ettim. Güneş sonrası krem için...



Hamileliğimin 2 dönemine girdiğim ilk zamanlarda belirmeye başlayan karnım için sadece banyo sonraları bebek yağı veya bebekler için olan vazeline den sürmeye başlamıştım. Sabah akşam değil elbet ama günde bir kez unuttuğum zamanlarda haftada 2 kez sürerek 6 aya kadar geldik. Herhangi bir çatlak belirtisi yok şuanda karnımda ve çevresinde. Sadece selülitler :( İlk başlarda araştırmalarım sonucu oldukça pahallı bir markanın çatlak kremini almaya karar vermiştim. Daha sonra takip ettiğim hamile bir bloger üstte görmüş olduğunuz kremi yazmış. Bende internetten araştırdım ve genel olarak kullananların memnun olduğunu ve fiyatı da gayet uygun görünce Sevil parfümeriden tüp şeklinde olan losyonunu aldım. Çok yoğun bir kıvamı yok ve kokusu da biraz garip geldi. Bir gün sonra da EBEBEK te Palmers ürünlerinde bir alana bir bedava gördüm ve üstte ki daha yoğun olan kremi, masaj yağını ve göğüs için olan kremini aldım. ( ilk resim 38.00 tl hemen üstteki ürün 36,90 tl)


Masaj yağını hamilelik sonrasında da kullanırım düşüncesiyle aldım ama banyo esnasında da kullanılabiliyor olması çok hoşuma gitti. Henüz ürünü denemedim. Tatilde benimle gelecek :) (fiyatı31,90 tl)


Göğüs ucu kremi de kuzucum doğduktan sonra ne olur ne olmaz diye bulunsun diye aldım. Ama son ayımda kullanmaya başlamayı düşünüyorum denemek için. ( fiyatı 25,90 tl) 


Ve son olarak güneş kremim... Güneş kremi için gerçekten çok fazla araştırdım. Çok fazla seçenek olsada tam anlamıyla hamileler için olan ürünlere pek rastlayamadım sanırım. Yengem (eczacıdır) onun önerisi ile bu güneş kremini inceledim. Çok yüksek düzeyde UVA ve UVB koruması sağlıyormuş. Henüz bu ürünü de denemedim. Fiyat internet sitelerine göre değişiyor almak isterseniz en uygun bulduğunuzu alın :) ( 100-80 arası değişiyor fiyat) 


   Ürünlerle ilgili sormak istedikleriniz veya önerileriniz varsa yorum kısmına bırakabilirsiniz. Herkese iyi bayramlar. İyi tatiller... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder