5 Mayıs 2016 Perşembe

STRADİVARİUS DAN NELER BEĞENDİM...


  İstanbul'dan Sakarya'ya taşındığımız ilk dönemlerde hep alışveriş yaptığım mağazaların burada olmamasından şikayet ederdim. Hala da ediyorum gerçi :) İnternet üzerinden o mağazaların satışı olmamasından dolayıda arada İstanbul Ankara hangisi denk gelirse alışveriş yapıyorduk. Bu aralar bir İstanbul planımız var ancak biraz daha enerji depolamam lazım öncelikle :) Ben enerji depolarken de sevgili eşim iş için Ankara'ya gitti geçtiğimiz. Ben de fırsat bu fırsat internetten sevdiğim mağazaları inceledim beğendiklerimi gönderdim hepsini olmasa da 2 tanesini :) aldı sağ olsun :) BEnde beğendiklerimi sizle paylaşmak istedim. Keyifli gezinmeler...



Normalde de özel günler hariç pek topuklu ayakkabı tercih etmem hele de bu dönemde snekers tarzı ayakkabıları daha çok sever oldum :) buda onlardan biri Fiyatı 79,95 tl


Favori ayakkabım karşınızda efendim. İlk fırsatta gidilecek denenecek ve alınacak inşallah :) fiyatı 89,95 tl


Bir diğer favorimde bu taşlı tuşlu arkadaş :) fiyatı 129,95 tl


Bu minik çok tatlı fiyatı 45,95 tl oldukça uygun. 


Plaj çantası gibi dursada bu çantayı çok beğendim. Ufak geziler için bana gayet uygun. Bu çanta artık benim :) fiyatı 29,95


Bu tatlı kolyeyi de çok beğendim fiyatı 55,95 tl 


Artık bu kolye de benim :) Çanta ve bu kolyeyi almış sevgili kocacım :) Fiyatı 35,95 tl. 


   Bershka ve pull & bear dan da çok güzel ürünler beğendim aslında ama onlar kendi gittiğimde bakacaklarım. Beğendiklerimi beğenmişsinizdir umarım :) 


































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder