13 Mayıs 2016 Cuma

KIZ MI? ERKEK Mİ?


   Herkese şimdiden mutlu hafta sonları... Çok çok önemli bir konuyla bugün yine karşınızdayım :) Bebeğimizin cinsiyetini öğrendik... Öğrendik ama aileler hariç şimdilik kimseye açıklamadık açıklamayacağız :) Nedenine gelince; arkadaşlarımız saolsun uzun zamandır kızdı erkekti diye kendi aralarında iddiaya girdiler bizde bunun üzerine hem onları biraz daha merkalandırmak adına hem de hep beraber güzelce eğlenmek için ufak çaplı bir parti organizasyonuna giriştik. Babyshower misali cinsiyet söyleme partisi :) Ama dediğim gibi maksat hep beraber eğlenmek bende daha da ağırlaşmadan. 

   Hal böyle olunca tabii bende kolları sıvadım instagram, pinterest, internet nerede ne bulduysam topladım kafamda şekillendirip malzeme alışverişine giriştim. sizlerle de beğendiğim bir iki fikri paylaşmak istedim. Neyi nasıl yapacağımı maalesef tam paylaşamıyorum sizlerle çünkü bizimkilere süpriz olsun biraz istiyorum. 



Benim kafamda tasarladığımda bu tarz bir masa kem mavi hem pembe hem de beyaz olucak. 





Süslemelere bayıldım.


Terasta yapacağım için bu kadar uzun olmasa da masayı böyle kullanmayı düşünüyorum. 








Minik hediye fikirlerimde var bakalım :)


Bu şekilde düz beyaz bir pasta ve mavili pembeli şekerlemeler olucak. 





Salata ve atıştırmalık ağırlıklı bir menü hazırladık. Umarım altından kalkabilirim :)


   İşte beğendiklerim ve içlerinden kendimce uygulamaya çalışacaklarım. Umarım bir aksilik olmaz ve eğlenceli bir parti olur ve sizlerle de keyifle paylaşırım.


   Bol kahkahalı yağmursuz güneşli haftasonları diliyorum hepimize... :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder