6 Mayıs 2016 Cuma

BİR ANNE ADAYINDAN ANNELER GÜNÜ HEDİYE ÖNERİLERİ...


  Anne adayı demek bile ne kadar güzel :D Şu anda bundan bile mutlu oluyorum. Anne olduğum zamanı düşünemiyorum bile. Heyecanıyla mutluluğuyla zorluklarıyla gülmesiyle ağlamasıyla 4 ay sonra değişecek hayatımı merakla bekliyorum :) Beklerken de boş durmayıp canımız ciğerimiz annelerimiz için hediyeler bakıyorum. Bugün naçizane beğendiğim bir kaç öneri de bulunucam size. 

Karaca bu anneler gününde oldukça güzel indirimler yapmış. Deep 6 lı mavi kahve fincanı takımı 59,95 tl 

Sarah Andersan Madagaskar serisi 6lı kahve fincanı takımı yine Karaca ve fiyatı 29,95 tl


Aynı serinin porselen katlı kurabiyeliği de çok tatlı ve fiyatı 19,95 tl


Bu renkli Apricot serisi kahve fincanı takımı fiyatı 22,95 tl karaca mağzalarından bulabilirsiniz. 

   Karaca nın ürünleri tabii ki bu kadar değil nevresim takımlarında ve tencerelerinde de inanılmaz kampanyalar ve indirimler var. Karar veremediyseniz bir karaca mağzasına uğrayın derim :) 



Bu da bizim annemize hediyemiz Saat&Saat in internete özel indiriminden 669 tl olan DKNY marka saat mağazada 440tl internette 267 tl :) aynı gün kargo imkanı ile henüz almadıysanız kaçırmayın :)

  Ufak tefek gönül almalık hatırlamalık hediyeler. Zaten hangi anne çocuğundan büyük bişey bekler ki ne alırsan al dünyalar onun olur gülümsemek seni seviyorum annecim demek yeter :) Allah başımızdan hiç birini eksik etmesin :) 


  Bütün annelerin ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsun... 

  









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder