31 Mart 2016 Perşembe

NELER İZLEDİK/16...


   Merhabalar bu hafta 2 muhteşem film izledim ve bu filmleri sizlerle de paylaşmak istedim. Uzun zamandır uyuyup kalmadan film izlemem mümkün olmuyor açıkçası ama bu filmleri gerçekten çok beğenerek merakla izledim. 

   İlk film Oscar ödüllü Kate Winslet in başrolünde olduğu "DÜŞLER TERZİSİ" Film hakkında Beyazperde.com "Tilly Dunnage (Kate Winslet) güzel, yetenekli ve sıra dışı bir kadındır. Vicdanında taşıdığı büyük bir yükle, annesi Molly’yi (Judy Davis) bulmak için doğduğu kasabaya döner. Tilly artık kasabada bir yabancı sayılmakta ve katil olarak suçlanmaktadır. Geçmişin yaraları ile döndüğü bu yerde Tilly’yi kasabalıya yaklaştıran şey Tilly'nin eşsiz terzilik yetenekleri olur. Acılar yerini kahkahalara bırakırken Tilly modacı kimliğiyle kasabanın kadınlarını adeta baştan yaratır. Bu arada geçmişini haksız bir şekilde karalayanlardan tatlı tatlı intikamını almaya başlayan Tilly kasabanın yakışıklısı Teddy’ye (Liam Hemsworth) kalbini kaptırınca bu aşkın ona tahmin edemeyeceği şeyleri yaptıracağını görecektir. " şeklinde özet geçmiş. 



Filmin başından sonuna kadar büyük bir merakla izledim gerçekten ve bayıldım. Özellikle filmin sonlarına doğru yaşanan olaylar erken final etkisi yaratıyor ama hiçbir şey bitmiş değil ve gerçekten uzun zamandır bir filmin sonunu bu kadar beğendiğimi hatırlamıyorum. İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim. imdb den 7,2 almış 

   Diğer film ise " THE AGE OF ADALİNE" Yine beyazperde.com "Bir çağ değişirken doğmuş olan Adaline Bowman, geçirdiği bir kaza sonucu hiç yaşlanmamakla 'ödüllendirilir'. 29 yaşında yaşlanmamaya başlar ve yıllar boyunca insanlardan mümkün olduğunca uzak, izole bir hayat sürmek zorunda kalır. Bu süreçte dünyanın sıradışı değişimine de tek başına tanık olur ve bunun zorluğunu tek başına atlatmayı başarır. Bu yalnızlık karizmatik Ellis Jones ile tanışına kadar sürer... Ellis Jones, Adaline'e hayatı gerçek anlamda yaşamanın nasıl bir his olduğunu hatırlatacak, bir adım daha ötesine geçerek gerçek aşkı yaşamasını sağlayacaktır. Adaline, genç adamın ailesiyle geçireceği bir hafta sonunda yine sırrının ifşa olması tehlikesini yaşayınca hayatını sonsuza dek değiştirecek bir karar verir..." şeklinde özetlemiş. 



Blake Lively in oyunculuğuna ve güzelliğine bayıldım. Film konu itibariyle fantastik öğeler barındırsa da pek fazla ilerlemese de yaşanan olaylar ve görüntüler izlenmeye değerdi bence. Süpriz diyebileceğim sahneleri yok ama mutlaka izleyin. İmdb den 7,2 almış. 

   Haftasonuna yaklaşmışken önerdiğim filmleri izlerseniz yorumlarınızı beklerim... 

   Mutlu haftasonları... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder