17 Mart 2016 Perşembe

ÇOK ÇOK ÇOK UZUN BİR ARANIN ARDINDAN...

    

   Merhaba... :) :) 

  Blog'a oldukça uzun bir ara verdim maalesef. Ama işler, koşuşturmalar, kayıplar, kazanımlar, ülkemizde yaşadıklarımız ve daha bir çok şey yüzünden her seferinde vazgeçtim yazmaktan. Vazgeçtim ama bir yere kadar oluyor sanırım 2 gündür yazsam ne yazsam nasıl yazsam diye düşünceler içindeyim. Yorgunum, uykusuzum ama mutluyum yakında çok yakında güzel haberlerimizi de vereceğiz inşallah. Ben sadece sizlere küçük bir merhaba demek istedim. Hayat koşuşturmalarının içinde beni hala takip edenler, bloguma hala girip bakanlar için verdiğim aranın çok yakında biteceğini söylemek istedim. Bir kaç hafta sonra umarım tam anlamıyla dönmüş olacağım bloguma ve kendime notlar bırakmaya devam edeceğim... 

   Herkese mutlu aydınlık güzel bugünler ve yarınlar diliyorum... 

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder