2 Haziran 2015 Salı

NELER İZLEDİK/9


İlk defa bir filmi vizyona girdiğinde izledim. İzlediğime değdi mi derseniz kararsızım... Filmin oyuncuları iyi, aksiyon sahneleri iyi, özellikle ilk sahne beni benden aldı kımıldayamadım. Filmin ilk bölümü oldukça hareketli ve 3d olmasından dolayı gerçekçiydi. Ancak 2.bölümde işler bozuldu konu olay bambaşka bir hal aldı gerçek dışı ne varsa gördük. Film kurtarma görevlisi olan bir babanın depremden ailesini kurtarmaya çalışmasını anlatıyor. Tabii kırılan san andreas fayı yüzünden müthiş şiddetli bir deprem sonucunda. Sakarya da oturup depremle ilgili film izlemek pek akıllıca değildi sanırım... Film imdb deb 6,7 almış benden 5 anca aldı :)


2 hafta önce gittiğimiz Mad Max Fury Road filmi 3d görünümü ve olağan üstü bazı sahneleriyle beni çok etkiledi. Film imdb den 8,7 almış ve kesinlikle hak ediyor bu puanı. Tom Hardy hiç sevmesem de bu filmde oldukça beğendim. Neredeyse hiç konuşmadan film bitti :) Çok muhteşem olmasada bence kesinlikle izlenmesi gereken bir film. 



İdam cezasına karşı bir adam ve yaptığı hata sonucunda idama mahkum olması...  Oldukça ironik. Dün akşam televizyonda karşılaştık bu filmle ilk başlarda izlemeyip başka şeylerle uğraşım ama film bir yerde içine aldı ve sonuna kadar izledim. David Gale idam karşıtı çalışmalar yapan bir ünv. profesörü bir hata ile hayatını mahveder ailesini, işini kaybeder ve sonra bir hapishanede idamı bekler. Bitsey Bloom da röportaj için David le görüşmeye gider ve olayı çözmekte bulur kendini. Mutlaka izlemelisin diyebilirim. İmdb den 7,5 almış. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder