29 Mayıs 2015 Cuma

TERAS AÇILIŞ PARTİSİ...

   Geçen hafta cumartesi günü muhteşem grubumuz Kulüp Modamoon ile beraber bizim evimizde minik bir teras partisi yaptık. Ayrıntılarıyla bir hafta boyunca ilgilendim, araştırdım alışveriş yaptım, hazırlandım ve gerçekten istediğim gibi güzel bir parti oldu. Biz yaza merhaba dedik demesine ama meteoroloji hala diyemedi, hal bir yağmur bir soğuk sonbaharı yine yaşamaya başladık. Bu karamsar havalara inat benim rengarenk teras partimden fotoğraflarla gününüz renklensin :) :) :)


Terasımız çok büyük değil ama bize yetiyor 10 kişi hatta 12 kişi masamızda rahatlıkla yemek yiyebiliyoruz ( daha önceki teras resimlerimiz burada. ). Runnerlarım İkeadan. Ponponlarımı bir parti evinden satın aldım. Yuvarlak olanlar da masanın üzerindekilerde 2,5 tl. Mısır kovalarını çöp kutusu olarak kullandım. Onlarda 2,5 tl. 






Gündüz çok sıcak olduğu için akşam parti yapmak çok daha mantıklı geldi tabii ki . İçeride ki lambaderler dışarı çıktı. Mumluklar dışarı çıktı. 


Minderlerimi migrostan geçen hafta aldım 3,90 tl tanesi. 


Parti terasta olunca ses sistemimiz dışarda yerini aldı. İçeride de pikapımızdan güzel melodiler çaldı. Ponponların içinde elektirkli mumlar var onlarıda aynı yerden temin onlarda 2,5 tl :) 

İkram olarak zaten mangal yakacağımız önceden belli olduğu için misafirlerimiz geldiklerinde atıştırsınlar diye minik kanepeler hazırladım birde çeri domates ve kaşar. Mangalın yanında zaten mutlaka patlıcan közlenip patlıcan salatası yaparız. Küçük muffin kalıplarının içine börülce salatası hazırladım. Ayrıca masada görünmese de rus salatası ve yoğurtlu semizotu salatası yaptım. tatlı olarakta pinterstte gördüğüm bir puding hazırladım.


tarif standart puding tarifi ama görüntüsü çok hoş ve arkadaşlar çok beğendi. ben yuvarlak kap yerine kara kaplar kullandım. 

   Eğlenceli güzel hoş sohbet bir akşam geçirdik nasıl geçtiğini anlamadık bile. İnşallah her sene yapmak nasip olur aynı grupla genişleyerek artarak :)

   Herkese iyi haftasonları diliyorum. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder