6 Nisan 2015 Pazartesi

SUPERMAN KONSEPTLİ DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ...

    Allah'ım nasıl bir griptir, nasıl bir hastalıktır 10 gündür bir gram azalmadı :( o kadar yoğunluğa rağmen alınan izinler, eve gidip yatmalar, içilen bir dünya limonlu, karabiberli karışımlar hiç biri bana mısın demedi tam gaz öksürük devam. Neyse ki halsizliğim gitti de işe gelebildim.  Gerçekten domuz gibi bir grip bu seneki. Hasta olan herkese acil şifalar diliyorum efendim. Yoğun tempoma başlamadan hemen öncede geçen hafta söz veripte yazamadığım doğum günü hazırlıklarını yazmak istedim. 

      Hazırsanız önce resimlerle başlıyorum :) 


Benim dünya tatlısı ablacığımın dünya tatlısı ikiz kuzucuklarının 8. yaş günüydü geçen haftasonu. Geçen sene korsan konseptli bir doğum günü hazırlamıştım onlara ve bu sene için süper kahramalar konseptine karar vermiştik.( Geçen seneki doğum günü için tık tık...  ) Ablacımla uzun telefon konuşmaları sonunda ortaklaşa bir superman doğum günü hazırladık kuzucuklarıma.



İnternet, pinterest, instagram derken valla süper bir organizasyon hazırladık. Superman'in malum renkleri kırmızı mavi ve sarı kullandık. Geçen seneden tabak ve çatallarımız vardı. Renklere uygun olsun diye mavi bardak ve sarı peçete aldım sadece. ( bardaklar 25 li 3 tl, peçeteler evde vardı onları kullandım)


Masamızın genel görünümü. Afişi ablam internetten almış. Balonlar ve happy birthday yazısını ben hazırladım. 



veeee kuzucuklarım :) Pelerinlere dikkat :)  


İki farklı cupcake süslemesi kullandık. Superman logolu olanları keklerde kullandık. diğerleriniböreklerin üzerine koyduk :)



Super ailemiz :) 


Pastayı kendimiz yapıp kendimiz süsledik. Daha doğrusu eşim süsledi :) 


Bıyık ve dudak olmadan olur mu hiç :) 



Gelen misafirler için bu sene pinterstten gördüğüm bu topitoplardan hazırladım. Toptancıdan 9 tl'ye topitop aldım. Kırmızı ve siyah renkteki kağıtlarıda pelerin gibi kestim ve üzerlerine bilgisayardan hazırladığım etiketleri yapıştırdım :) Çok beğenildi. 




Çıktı almak isterseniz bir kaç resim ekliyorum. 

    Umarım sizler içinde fikir olmuştur. Ben hazırlarken çok eğlendim. Maalesef bir kaç ayrıntıyı resimlemeyi unutmuşum çünkü çok hastaydım o gün belli etmesem de :)  

       Bir başka doğum günü organizasyonunda görüşmek üzere hoşçakalın efendim :) Herkese iyi haftalar :)






2 yorum:

  1. Çok gecmiş olsun insallah bir an önce sapasağlam olup iyilesirsiniz :) Dogum gunu konseptine ve hazirladiklariniza bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim umarım en kısa zamanda geçer yoksa ben kendimden geçicem :) beğenmenizede ayrıca sevindim teşekkürler.

      Sil