16 Mart 2015 Pazartesi

YİNE ALIŞVERİŞ, YİNE MUTLULUK :) ...

    Alışveriş yapınca mutlu olmayan, kendine gelmeyen var mıdır? Bence yoktur. Ben bile o kadar gezip dolaşıp saatlerce alışveriş yapmayı sevmediğimi iddia etsem bile içimde küçük bir alışveriş canavarı olabilir. :) ama miniminnacık :) Geçtiğimiz hafta da bu canavar aralıklı olarak gün yüzüne çıktı :) 8 martta başlayan alışveriş maceram bu hafta bitti sanırım. Sizlerle de indirimleri ve aldıklarımı paylaşmak istedim. Haftaya güzel bir alışveriş yazısıyla başlayalım :)




Öncelikle her zamanki gibi Kotondan güzel bir alışveriş yaptık. Kaban ve montlarda %70 indirim vardı ve bazı ürünlerde bir alana ikincisi %50 indirimliydi. Önce 2. resimdeki yeşil montu almıştım fiyatı 59,99 tl sonra ikincisi indirimli denince de ilk resimdeki kahve kabanı aldım. Onun fiyatıda 29,99 tl'ye geldi. Baya karlı bir alışveriş oldu sezon sonu indirimi olsada buralar hala buz gibi :) 


Kışın giyebileceğim renkte bir kot pantolonum yoktu. O yüzden bu pantolonu aldım fiyatı 29,99 tl. 



Bu bluzu eşim beğendi. İş yerinde giyerim diye bende aldım :) fiyatı 29,99tl.



Son olarakta kendime bu kolyeyi aldım fiyatı 5 tl :) Kendime bunları aldım kotondan. Eşim de sanırım sadece bir ayakkabı aldı 13 tl ye :) O daha çok H&M den almayı seviyor. Oradan da bir pantalon 2 gömlek bir örgü kravat ve güneş gözlüğü aldı. Neden bilmiyorum ama onun aldıklarını çekmemişim :) Bir daha kine inşallah. 




Watsons kadınlar günü indiriminden aldıklarım. Fiyatlarını hatırlamıyorum maalesef. Makyaj temizleme suyumu yedekledim. Temizleme jeli ile de serimi tamamlamış oldum. Silikon temizleme pedini de henüz kullanmadım ama baya merak ediyorum. 


LCW dan pek bir şey almıyorum Sakarya'da çok fazla güzel ürün bulunmuyor maalesef. Bu atletleri de trikoların içine giyiyorum 14,90 tl.  


Mağazanın adını hatırlamıyorum ama %50 indirim vardı bütün ürünlerinde. 12,50 tl ye geldi bu kolye. 


 Sooonnnn olarakta bu kolye ve küpeyi yine %50 indirimle aldım :) Kolyeye doydum demek isterdim ama maalesef doyamam :) 


    Sanırım benden bu kadar :) İçimdeki canavar ortaya çıktı derken doğru söylediğimin kanıtları :) 

    Mutlu haftalarınız olsun. Gönlünüzce alışveriş yapabileceğiniz kadar da bol kazançlar diliyorum herkese.... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder