5 Mart 2015 Perşembe

PİNTEREST' İN MUTFAĞINDA NELER VAR...

    Pinteres'e olan aşkımı daha öncede bir kaç defa sizlerle paylaşmıştım :) Haftanın son gününde de kapanışı onunlu yapmak istedim. Bu sefer biraz daha işin mutfağına giriyoruz hep beraber :) Hafta sonu evde yapabileceğiniz güzel ve pratik lezzetlerin fotoğraflarını seçtim sizin için. Ama altlarında tariflerini bulamayacaksınız baştan söyleyeyim. Zaten gerekte yok resimler her şeyi anlatıyor size emin olun. 


Hepimizin bildiği kısır. Nohut mısır ve havuç farklılık ve renk katmış :) 



Tortilla ekmeği haşlanmış tavuk peynir ve beşamel sos 



Aynısı olmasa da mikrodalga fırında yapıyorum ve muhteşem hafif oluyor. 


Milföy hamurundan kolayca yapabilinecek bir tarif. İçine mozzarella peyniri veya dil peyniri ve sucuk. Kaşar koymayın bence olduğu gibi tepsinin içinde kalır :)


Yazın oldukça sık yaptığımız bir tarif . Patlıcanları Önce fırında biraz pişirdikten sonra tavada ayrı yaptığım domates ve soğanlı karışımı koyup biraz daha pişiriyorum. Kaşarlı yapmamıştım ama ilk fırsatta denenecek. 



Parmesanlı domates. 


Balzamik sirkeli stek. ben pek et sevmediğim için aynı tarifi tavuklu denemiştim oldukça lezzetliydi. 



En çok merak ettiğimi sona bıraktım. İlk fırsatta deneyeceğim. Avokado. pişmiş tavuk, kaşar, maydanoz ve lavaş... Çok iyi görünmüyor mu? 

    Umarım bu tariflerle hafta sonunuz muhteşem lezzetli geçer :) Herkese iyi tatiller.... 

Afiyet olsun :)

Daha önceki yemek yazılarım için;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder