10 Mart 2015 Salı

NELER İZLEDİK/6

    Hafta sonu uzun zamandır izlemek istediğim bir film izledik eşimle. Arkadaşlara tavsiye ederken de yaptığım yorumu sizler içinde yineleyeceğim :) " filmin başında aaawww diyip ortasında hadddii canımmm a gelip sonunda da amannn diyorsun" dedim :D film için yorumum basit görünse de filmi gerçekten çok beğendik. Zaten İmdb den 8,2 almış. Hakkını veriyor yani... 

     Eeee film ne diyorsanız;


Gone Gırl yani Kayıp Kız.... Gerçekten sürükleyici merak uyandırıcı. Ben konuyu bilerek izledim ama film hakkında bazı şeyleri bilmeden izlemeyi tercih ederdim. Eşi kaybolmuş bir adam ve gün yüzüne çıkan olaylar olaylar :) Çok fazla bahsedersem konunun özüne ineceğim için anlatmak istemiyorum ama mutlaka izleyin diyorum... 

    Birde haftaiçi dijitürkte bir filme denk geldik ilk başta pek bir anlam ifade etmese de ben çok beğendim filmi. 


Oyuncu kadrosu da bence başarılı. Hayallerinin peşinden koşmuş ama başarılı olamamış bir adam ve ailesini konu alıyor film. Hayatlarında ki bir dönüm noktası ile değişen yaşamları. Ben on üzerinden 7 verirdim filme. Film 2014 yapımı. Beyazperde de 5 üzerinden 3 almış İmdb den ise 6,7. 


  

Sona en beğenmediğim filmi sakladım. Oyuncular kötü, gereksiz yere uzatılmış bir film gibi geldi bana Kayıp Çağ. Sadece görsel efektlerle kurtarmaya çalışmışlar filmi.  İmdb den 5,8 almış. Benden ancak 4 alırlar :)  oda Bumblebee hatırına :)

    Bu haftalık filmlerimiz bu kadar. Yakında kitaplarla ilgili de yazıcam ama okumam gereken bir kaç kitap daha var:) 

     Herkese iyi seyirler... 


Diğer neler izledik yazılarım için;

Neler İzledik/5 için buraya... 
Neler İzledik/4 için buraya...
Neler İzledik/3 için buraya...
Neler İzledik/2 için buraya...
Neler İzledik  için buraya...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder