2 Mart 2015 Pazartesi

BU ARALAR NELER ALDIM...

    Uzun zamandır pek alışveriş yaptığım söylenemez. Ancak indirimleri görünce bu gidişata bir dur demenin zamanı geldi dedim kendime ve alışverişe koyuldum :) Abartıp ihtiyaçlarım dışına çıkmadım tabii ki. Siyah çantaya olan ihtiyacımı gidermiş oldum, hatta aldığım her şey siyah :D Hazırsanız başlıyorum... :) :) 




Öncelikle Tchibonun internet sitesinde kargo bedavaydı ve beğendiğim ürünleride indirimde görünce dayanamadım aldım. İlki Bisküvi damga seti 9,95 tl.  Diğeride mıknatıslı kara tahta 16,95 tl.  Kara tahta paketin içinden 2 adet çıkıyor. Arkası komple yapışkanlı içindede 2 adet  beyaz tebeşir var. Ben birini mutfağa diğerini de üst kattaki bar masasının oraya asmayı düşünüyorum. Henüz bir girişimde bulunmadım ama :) 


Kotonun indirimini duymayan ve ürün almayan yoktur sanırım. Biz de eşimle beraber bu fırsatı kaçırmadık. Ben yukarıda görmüş olduğunuz cici ayakkabıları aldım hemde 15 tl ye :)  Eşim de kendine 2 beyaz gömlek, bir lacivert gömlek, birde hardal sarısına yakın renkte bir kazak aldı. Onların resmini çekmedim ama fiyatları 20 tl'den fazla değildi aldıklarımızın. 


Yandan asabileceğim yumuşak bir çanta arıyordum ve istediğim gibi bir çanta bulamadım bir türlü. Bir öğle arası yemekten dönerken bu çantayı gördüm çok çok hoş olmasa da 25 tl olunca fiyatı aldım. Amaaaa.... 


Amaaa ertesi gün bu çantayı gördüm collezione de ve vuruldum. 60 tl den 40 tl ye düşmüştü ve kaçırmadım bu siyah çantayı da aldım :) İçi görünüyor ama ayrıca bez çantası var içinde oyüzden kullanımı rahat. 


Hafta sonu da son olarak bu parçayı satın aldım. Hendek'te arkadaşımın butiği Ala Butikten. İndirimle 40 tl ye geldi. O kadar beğendim ki bedeni büyük olmasına rağmen aldım. Salaş duruşu da gayet güzel. 

   Bu aralar benim alışveriş ganimetlerim bunlar. Ayrıca bir D&R alışverim var ama o ayrı bir yazıda sizlerle buluşacak :) Umarım güzel parçalar almışımdır sizlerde beğenirsiniz. 

   Herkese mutlu haftalar mutlu aylar diliyorum. Bol alışverişli bol paralı bir mart ayı geçirin.... 



1 yorum:

  1. teşekkür ederim. Bende hemen göz gezdiricem blogunuza :)

    YanıtlaSil