23 Aralık 2014 Salı

YILBAŞI YAZISI 4...

  Geçen hafta bazı nedenlerde dolayı evde devamlı yattım. Ne işe gidebildim ne de ev işlerini yapabildim. Aslında bu haftada yatmaya devam ama iki gündür kendimi gayet iyi hissettiğim için ayaklandım :) fırsat bu fırsat deyip bir yılbaşı yazısı yazmaya karar verdim. 

    Eğer benim gibi hala yılbaşı hediyelerini almaya fırsat bulamadıysanız bu yazı umarım işinize yarar :) 
      
  Yılbaşında öyle pahallı hediyelerle bütçenizi yormaya bence hiç gerek yok. Bir partiye katılıyorsanız veya evinizde bir organizasyon yapıyorsanız ufak hediyeler herkesi mutlu eder diye düşünüyor ve gösterişli pahallı hediyeler yerine ilginç uygun hediyeleri tercih ediyorum. 



Mudo sevdiğim bir mağaza özellikle dekorasyon ve mutfak ürünlerine bayılıyorum. Bu masa üstü oyunu 52 tl. 


Fincan seti  42 tl. 


Şal çeşitleri 35 tl. Mudonun internet sitesinden kendinize ve arkadaşlarınıza uygun daha fazla hediye seçeneği bulabilirsiniz. 


Diğer bayıldığım mağazalardan biri de tabii ki H&M :) desenli atkı ve diğer çeşitleri 19,99-29,99 tl arası.
Kapitone cüzdan  19,99 tl. 


Paketlenmiş hazır minik kozmetik ve aksesuar seçenekleri mevcut H&M mağazalarında. 

    Seçeneklerinizi kendinize ve arkadaşlarınıza göre şekillendirip arttırabilirsiniz tabii ki. Benim kendimce beğendiklerim bu ürünler. Şimdiden alışverişe gideceklere kolay gelsin :D 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder