2 Aralık 2014 Salı

YILBAŞI YAZISI 2...

    Geçen haftaki yılbaşı girişinden sonra bu hafta da yazılara devam :) Hediye paketlemesinden sonra benim için en kritik nokta yılbaşı ağacı :) Çünkü sıradan bir çam almak istemiyorum değişik alternatifleri değerlendiriyorum, o yüzden size de bir kaç önerim olacak bu konuda :) 



İllaha ki yeşil çam ağacı mı olmalı? :) 



Benim favorim bu... 




Üst kat için bu ağacı denemeyi düşünüyorum :)




Ama asla böyle olmayacağı kesin :D :D :D 

    Siz yılbaşı ağacınızı aldıysanız ve henüz süslemeye fırsat bulamadıysanız size önerim; İKEA da yer alan süslemelere bayıldım ayrıca dün market alışverişi sırasında Migros da yılbaşı ürünlerini satışa sunmuş. Ama siz ben para vermem kendim yaparım diyorsanız kolları sıvayın :D

     Şimdiden kolay gelsin.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder