12 Kasım 2014 Çarşamba

NELER İZLEDİK, NELER İZLEYELİM....

    Gecelerin uzamasıyla bizim evde film izleme seansları da başlamış oldu. Her akşam mutlaka bir film izlemeye çalışıyoruz. O kadar güzel filmler var ki televizyonda saatler süren dizilerden kat be kat mükemmeller tabii ki. Bu hafta oldukça güzel filmler izledik ve ben bu filmleri sizlerle de paylaşmak istedim. Hazırsanız başlıyorum....


İlk filmimiz 2008 Belçika- Fransa ortak yapımı Largo Winch. Eşim daha önce bu filmi izlemiş dvd yi alırken ona güvenerek aldık :) Ama iyiki de almışız ben filme bayıldım. Kısaca özet geçmek gerekirse çok zengin bir iş adamı ölür ve kimsenin bilmediği bir mirasçısı ortaya çıkar. Çıkar çıkmasına ama peşinde de düşmanlarıyla uğraşmak zorunda kalır ve iş adamının şüpheli ölümünü çözmeye çalışır. Bu sırada kayıplar verir. Filmin bazı sahnelerinde kimin ne yaptığını anlayamadım açıkcası ama sonları gerçekten içine çekti. İzlemenizi tavsiye ederim. Filmin 2011 yılında 2. si yapılmış ilk fırsatta onuda izleyeceğim. İMDB den 6,5 almış.



Scarlett Johansson u nedense oldum olası sevemedim. Filmi izlemeden önce o yüzden biraz ön yargılarım vardı ama film başından sonuna kadar gerçekten çok güzeldi. Sonu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim 5dk gerçekten çok zor geçti ve sıkıldım. film 2014 yapımı. Lucy istemeden çok güçlü bir uyuşturucu kaçakçılığında buluyor kendini ve özel yapım bir uyuşturucu kanına karışıyor ve olanlar oluyor. Filmin hastahane bölümleri favorilerim. İMDB den 6,50 almış.


Kendini Mars lı sanan bir çocuk ve onu evlat edinen bir uzay yazarı. Çok duygu yüklü bir film olmasada benim için çok eğlenceli ve hassas bir filmdi. Hem eğleneceksiniz hem de hüzünleneceksiniz. 2007 yapımı film İMDB den 6,8 almış. 


SAnırım kocam sayesinde 1566 kez izledik bu filmi. Gerçi hiç birinde de sıkılmadım izlerken :) İnsanlığın yok olmaması için denizden çıkan Kaiji denen yaratıklarla savaşmak için üretilmiş savaş makineleri başrolde :) 2013 yapımı bu film İMDB den 7,8 almış. Gerçekten güzel hareketli ve akıcı bir film sıkılmadan izleyeceğinize eminim tabii bu tarz filmleri seviyorsanız. 


Son filmimizde haftanın ilk filmi aslında :) 2014 yapımı Büyük Budapeşte Oteli gerçekten çok eğlenceli ve bence fantastik bir film. İMDB den 8,2 almış. Fırsat bulursanız izleyin derim. 

    Bizim bu haftalık filmlerimiz bu kadar. Geçtiğimiz haftasonu izlediğimiz bir kaç film daha var ama onları beğenmediğim için yazmıyorum. 

    Sizin de film önerileriniz varsa yorum kısmına yazarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler ve iyi seyirler :) :) :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder