6 Kasım 2014 Perşembe

GRATİS ALIŞVERİŞİM...

    Yazıcam yazıcam diye her gün açıp bir iki cümle yazdıktan sonra kapatmak zorunda kalan sadece ben miyim acaba bu hayatta? Ha birde hangi şansız benim gibi Şef olduktan 2 ay sonra Müfettişle tanışmak zorunda kalır?  tabii ki ben :(  Neyse ki geçenlerde Gratis öyle bir indirim yaptı ki az da olsa aklıma geldikçe keyfim yerine geliyor :) Gerçi alamadıklarımı düşününce de kaçıyor ama idare edeceğiz :) 



Ben ki kaç indirimi görmezden geldim ben ki kaç indirimden eli boş döndüm ama insan bir yere kadar dayanıyor :) Benimki de duymayanın kalmadığı ilk günden rafların boşaldığı %50 lerin havada uçuştuğu gratis alışverişine kısmetmiş :) Biraz kendime biraz kocacığıma birazda küçük kuzum Eren'e alışveriş yaptım. toplamda da 129tl ödedim bu alışverişim için. Yanlış hatırlamıyorsam 198 tl'lik alışverişten bu fiyata inmiş oldu. 

    Ürünleri size uzun uzun anlatmayacağım zaten neredeyse bütün bloggerlar çarşaf çarşaf gratis indirimini yazdı. Benim aldıklarımda işte yukarıda. 

     Siz neler aldınız? indirimi nasıl değerlendirdiniz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder