30 Ekim 2014 Perşembe

SATIYORUM SATIYORUM GELİNLİĞİMİ SATIYORUM...

     Genç kızın en büyük hayalidir gelinlik giymek dillere destan bir düğünle evlenmek. Benim o kadar büyük hayallerim olmadı hiç bir zaman gelinlik konusunda da düğün öncesine kadar herhangi bir araştırmam ve bilgim olmamıştı. Sonrasında sadece eşimle baş başa 2 aylık bir deneme ve karar verme aşamasından sonra İstanbul' da nişanlığımı aldığım Oleg Cassini mağazasından gelinliğimi aldık. Çok beğenerek ve severek aldığım gelinliğimin evde durarak çürümesini ve eskimesini istemediğim için satmaya karar verdim. belki beğenen biri olur ve fiyatı yüksek gelir en azından kuru temizleme ile yepyeni giyilebilir.



İşte benim gelinliğim :) İnternette ki fiyatı 2.750 tl. Ben gelinliğim, tarlatanım, duvağım ve gelin çiçeğim ile 2.250 tl ye almıştım. Fiyatlar bu sene oldukça artmış sanırım. 


Gelinlik, duvak ve gelin çiçeğim...

   İlgilenen arkadaşlar nermintosun09@gmail.com adresinden bana sorularını ulaştırabilir. Yorum bırakabilir. Şimdiden teşekkürler... Fiyat konusunda şuanda herhangi bir şey yazmıyorum ama yarı fiyatından da uyguna satıcam....

     




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder