8 Ekim 2014 Çarşamba

BAYRAMLAR BİTTİ...

    2014 yılı dini bayramlarımızın sonuna geldik... :) Kurban bayramıyla bu seneki uzun tatillerimizi de bitirmiş olduk :( Geriye kala kala bir buçuk güncük Cumhuriyet Bayramımız kaldı. İdare edeceğiz artık. 

     Bu bayram bize yollar gözükmedi şükür. Annem babam ve kuzenim bizi ziyarete geldiler. Onlar sayesinde bayram yaptık. Etler kesildi mangallar yapıldı paralar harcandı misafirler ağırlandı misafirliğe gidildi. Güzel ve yorucu bir bayram geçirdik. Hatta bugün işe gelirken dinlenme düşüncesiyle geldiğimi de itiraf etmeliyim :) İşte geçti gitti bayram. 

     Bu bayram el öpmeye çok değerli bir miniğimizde katıldı :) Malum Ahmet Eren 40 ı çıkmasada amcası ve yengesine bayram ziyaretinde bulundu :) Ben daha önceden 40 uçurma adetlerini internetten incelemiş ve neler hazırlamam gerektiğini kafamda belirleyip malzemelerimi almıştım. Bayramdan öncede perşembe günü 1 saatte karı koca baş başa verip 40 uçurma hediyelerimizi hazırladık. Aslında 40 ı çıktığında vermeyi düşünüyordum ama annem evine geldiği ilk zaman yumurtayı verirsin diyince bende hazırladığım hediyeleri verdim. 



Beyaz plastik tepsi 1,5 tl 
Kavonozlar 0,75 tl (tanesi)
Mendil 0,75tl
Süsleme malzemeleri 2 tl
Kurdele 2 tl 



İnternette gördüğüm bu belgeyi kendimce yazıp kuşe kağıda renkli çıktısını alıp diploma gibi hazırladım. 


E harfleri ve kavanozların içine koyacağım ürünlerin ne anlama geldiğini yazdığım bu sayfayı etiket olarak hazırladım ve çıktılarını alıp kavanozların üzerine yapıştırdım. 







Yumurtaları da evde bulunan bu keselere koyup üzerlerine nazar boncuğu yapıştırdım. 


Bozuk para atıtım sembolik... 



Ve son hali Mavi tülle bağlayıp üzerlerine nazar boncuğu yapıştırdım. 

     Başta ben olmak üzere herkes çok beğendi :) Yine değişik bir şeyler hazırlamış oldum Eren için :) inşallah devamıda gelir :) 

     Önümüzdeki günlerde de Sakarya da bayramımızı anlatacağım gittiğimiz gezdiğimiz yerleri paylaşacağım sizlerle... Geçmiş Bayramınız kutlu olsun :) :) :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder