19 Ağustos 2014 Salı

YAZIK AMA BANA...

    Çok yoğunum, yorgunum, bitmiş ve uykusuzum... Yazık valla bana :( Bayram tatili bittikten sonra kendimi toparlayamadım resmen. Tabii bunda iş yerinde ki terfinin de katkısı var :( İstemeye istemeye şef oldum iyi güzel oldum olmasına da mübarek bütün işler bütün görüşmeler bütün personel ben beklemiş başımı kaldıramadım. Hafta sonlarımda zaten bebek bekleme ve misafir ağırlama işleriyle geçti gitti dinlenmek hak getire. Öğle aralarında avmlerde gezip alışveriş yaptım özel işlerimi 1,5 saatte bitirmeye çalıştım. Öyle böyle derken tatil zamanı geldi çattı :) Cuma günü 10 günlük bir kaçamak yapıcaz inşallah kocişimle. Haftaya malum uzun zamandır beklediğim ve hala kıyafet almadığım :( can arkadaşımın düğününe katılıcaz. İzmir- Dikili bizi bekliyor... :) İnşallah bir aksilik olmaz hem tatil hem dinlenme hepsi bir arada halletmiş olacağız. 

    Durumlar bizde böyle pek blogada zaman ayıramadım bu nedenlerden dolayı tatilden dönene kadar idare edelim artık. sonra tatil ve düğün anılarımla kafanızı şişiririm bol bol :) 

     Şimdilik size benden iyi haftalar, iyi tatiller, iyi günler :) :) :) Bol bol kahkaha atın efenim :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder