4 Ağustos 2014 Pazartesi

UFACIK TEFECİK İÇİ DOLU TATİLCİK...

    Bitti de bitti :( Heyecanla hevesle beklediğimiz bayram tatili de maalesef buraya kadarmış. Kısa ve öz bir tatil oldu bizim için. Yorucu ama keyifli ayrıca yaşanan kayıplarla üzücü bir tatil ve bayram geçirdik. Memleket hasretiyle yanan ben azıcıkta olsa dindirmeye çalıştım. Ailemi gördüm, sevdiklerimle bayramlaştım, kar helvası yedim, sıcaktan piştim :) denize girdim, verdiğim kiloların keyfini çıkardım :) Umarım sizlerinde bayramı tatili güzel geçmiştir.





Cuma günü saat 18.00 civarı Sakarya dan çıktık yola. Sahur vakti Nazilliye vardık çok şükür. Bayramın ilk gününe kadar evden dışarı çıkmadık desem yeridir. Gerçi kuzenler yeğenler hepimiz toplanınca gırgır şamata çok eğlenceli ve güzel geçti. 


Bayramlıklarım eşimin doğum günü hediyesi ADL dan. 




Bayramın ikinci günü gece eşimin ısrarları sonucunda baba evinden çıktık tekrar yollara düştük bir günlüğüne Didime gittik. Çok güzel bir koyda bir günümüzü geçirdik. Sonra tekrar yollara düşüp İzmir Dikili'ye geçtik. 




Kayınvalidem Dikili de tatil yapıyordu bizde onların yanına geçip 2 günde orada tatil yaptık. Uzun zamandır görmediğimiz bir arkadaşımızla görüştük. Eşim çocukluk arkadaşlarını gördü. Akrabalarla güzel 2 gün geçirdik. Cumartesi sabah saat 6da dönüş yolculuğumuz başladı ve öğleden sonra evimize varıp resmen bayıldık :) 

    Yorucu ama eğlenceli bir bayram daha geçirdik. Kurban bayramında tatilin kısa olması nedeniyle pek bir plan yapmadık. Gerçi kocacım çadırlara bakmaya başladı bile ama :) Bu ay sonunda yine ufacık bir tatilcik planlıyoruz ama bakalım :)

Kendime Not: Yeni bir gün yeni bir hafta yeni bir ay ve yeni bir görev.... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder