14 Ağustos 2014 Perşembe

MİNİ OLMAYAN MİNİ ALIŞVERİŞ...

    AVM ler bana göre değil gerçekten :) Yemek yemeye gitsem bile dayanamıyorum hemen bir iki şey alıyorum. Zarar valla zarar :) Gerçi bu sefer aldıklarımın hepsi lazım olan şeylerdi. Bir kaç mağaza işimi gördü zaten :) Hatta watsonsdan yaptığım alışveriş indirim kuponlarım sayesinde uyguna geldi. işte benim mini olmayan mini alışverişim...


Watsonsdan aldığım ürünler toplamda 50 tl tuttu. ama indirimlerle 36 tl ye düştü :)



Makyaj pamuğu 3,50 tl den 3 tl ye geldi. 


Aseton 3,50 tl


Nivea roll-on 7,99 dan 6,39 tl ye düştü.


Uzun zamandır istediğim Sea Salt sprey 34 tl den 24 tl ye düştü :)  


Maske ve aşağıda ki 2 ürün Gratis alışverişimden. Soyulabilen maske 15 tl ye aldım benim aldığım mağazada son üründü diğer mağazaları bilemiycem. İlk başta çok yapış yapış geldi ama kuruyup soyulma aşamasına gelince gayet memnun kaldım.


Kullanmayı sabırsızlıkla beklediğim bir ürün gratiste indirimde idi 13 tl ye aldım. 


Maalesef bunun fiyatını hatırlamıyorum fişini de hemen attığım için :(  Almadan önce baktığımda 23 tl civarıydı ama indirimli ne kadara geldi bilmiyorum. Bir de itiraf etmeliyim ki sadece görüntüsüne vurulup aldım :)


Pazartesi günü soyulabilen maske arayışıyla Sakarya Flormar mağazasına girdim. İnternette görmüş olduğum bri maske vardı onu sordum ama yokmuş. Onun yerine bu 3 etkili maskeyi önerdi görevli bayan. Benim ısrarla soyulabiliyor diymi sorularıma evet diye yanıt verdi. Hatta belli bir süre bekletirseniz soyulur bekletmeden yıkarsanız temizleme jeli olarak görev yapmış olur dedi. Bende 12 tl ye aldım bu ürünü. Akşam eve gittiğimde hemen denedim ama tahmin edin sonuç ne oldu? Soyulmadı tabii ki :( hata bende okumadan satıcıya güvenip almış olmam... Flormardan oje dışında bişi almam bundan sonra arkadaş. Alırsam da araştırmadan almam :( 



Veee uzun zamandır istediğim hatta yalvarma noktasına geldiğim ama hep vazgeçip indirimde yakalayıp yarı fiyatına kaptığım ÇANTAMMM :)) mutluluğumu anlatamam size :) Koton da 60 tl olan çnta 30 tl ye düşmüştü ve bende bu sefer kaçırmadım. 



Şans eseri internette gezerken geçen sene deneyip çok beğendiğim ama sonra amann nerede giyeceksin sen bunu deyip vazgeçtiğim ama sonra almadığıma pişman olduğum sırt dekolteli arkası baya uzun önü normal bu sarı bluzu Herry nin sitesinde indirimde görünce tabii ki aldım. Cumartesi aldım ve kargom dün geldi bayıldım bayıldım.... Kargo dahil 36 tl (31tl nette satış fiyatı indirim öncesi fiyatı 79 tl) (heyecanla ürünün resmini çekmeyi unuttuğum için siteden aldım resmi :) )


   İşte benim bana göre minik ama minik olmayan alışverişim bu kadardı. Ürünler hakkında bilgi isterseniz yorumlar kısmına yazmanız yeterli hemen fikirlerimi sizlerle paylaşırım... 

Kendime Not: gerçekten hepsi ihtiyacımdı :))












2 yorum:

  1. Zaten ihtiyacımız olmayan şeyleri asla almayız ki biz bayanlar dimi ama:)) bizim hep ihtiyacımız var ki:) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah :)) aynen valla hepsi zorunluluktan :) teşekkür ederim :)

      Sil