21 Ağustos 2014 Perşembe

EVİM EVİM GÜZEL EVİM...

    Evimle ilgili o kadar çok şey yapmak istiyorum o kadar çok şeyi değiştirmek istiyorum ki düşünürken bile yoruluyorum :( oldu olası eşyaların yerlerinden çabuk sıkılan biri olmuşumdur. Odam küçük olmasına rağmen yılda 2-3 kez anneciğimle kolları sıvar eşya değiştirirdik. Halen de çok seviyorum ama eşimi ikna etmek zor oluyor. Taşınalı bir sene oldu ve ben salonda en azından mobilyaların yerlerini değiştirmek istiyorum ama henüz ikna edebilmiş değilim. Yılmak yok :) Mutfak ve yatak odası için yapılabilecek bir şey yok zaten :) Yatak odamızda her şey o kadar yerinde duruyor ki bir şeyin yerini değiştirsek veya ekleyip çıkartsak büyü bozulacak gibi geliyor. Ama üst katta düzenlemediğimiz bir oda ve benim kafamda değiştirilecek bir vestiyer bölümü ( vestiyerimiz zaten yok ) ve bir dünya kitabı sergileyebileceğim bir alan hayalimde...

     Bu nedenle de ufak tefek araştırmalar yapmaya başladım tabii ki. Beğendiğim modellerle yapmak istediklerimi sizlerle de paylaşacağım sizden de fikirlerinizi bekliyorum :) 



Bizim kapı girişimiz için tasarladığımız alan bu şekilde olacak. Yalnız eşimde ben de koyu renkleri sevmiyorum duvarda. Bizim evimizde zaten polisan yalın beyaz. Rengini değiştirmeden beyaz üzerine elimizde ki mevcut ikeadan aldığımız renkli düz çerçeveler ile kendi fotoğraflarımız kullanarak duvarı bu şekilde değerlendireceğiz. Bank olarak da eşimin terasımız için yaptığı  banklara benzer (biraz daha kısasından) bank istiyorum büyük bir olasılık beyaz renk olabilir. Üstüne de yine ikeanın renkli tatlı yastık ve minderlerinden.  Resimde askılık var ama bizim şuanda da mevcut kullandığımız bir askılık yok o yüzden askılık düşünmüyoruz. Onun yerine yüksek bir sehpa... 


Böyle bir kitaplık hayal etmiyorum tabii ki ama renklere bayıldım :)


Acayip güzel bir fikir bence dalları kullanmak... Bizim evde bu fikir; çatı katımızda ki ufak alanımızda kullanılabilir. Sprey boyayla boyayıp daha tarz bir görüntüye sahip olabilir. 



Eşim merdivenin olduğu duvara kitaplık yapmak istiyor ama bende alanı daraltacağı için istemiyorum. Ama bu fikir çok hoşuma gitti. Bu kadar  kalabalık ve karışık olmaya bilir belki ama uygulanabilecek bir fikir. Bir de duvarı delmeye ikna etmek lazım. 



Aşağıda ki banyomuzla ilgili bir sıkıntımız yok. Ama yukarıda ki banyomuzda herhangi bir dolap yok ben istiyorum ama alanı daraltmakta istemiyorum o yüzden bu raflar çok hoşuma gitti. Eşim mutfak için yakın zamanda bar masası yapmıştı. L demirler ile parçaları kestirip bu rafları yapmakta da hiç sıkıntı olmaz gibi geliyor tabii fayansların delinmesi ?!? o konuda kocişime kalmış :)


Apartman dairesinde oturunca böyle güzel bir girişe sahip olmaz zor olabilir ama neden olmasın... BEn çok beğendim :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder