13 Ağustos 2014 Çarşamba

BEBEK ODASI HAZIRLADIK...

    Bu haftasonu nasıl geçti ne yaptık inanın yoğunluktan takip edemedim. Bir orada bir burada zaman deli gibi akıp gitti. Cuma günü akşam düğün sonrasında gece yarısı arkadaşlarla mangal :), sabah hep birlikte kahvaltı, sonra gelen bir telefon ben doğuruyorum sanırım :) Eşimin kuzeninin eşi (biraz dolaylı oldu kabul ediyorum) benim için eltim yani hamile 35 haftası bitti ama paşa erken gelmeye niyetlenip yollara düşmüş :) oyüzden cumartesi pazar hastahanedeydi. Bizde pazar günü yarın kalan işleri yapıp oğluşun odasınında ki son hazırlıkları yaptık. Biz hazırlandık bu seferde beyefendi gelmekten vazgeçip beklemeye karar verdi :) Eee bizde onunla beraber beklemeye devam :)

     Mobilyalarını İkeadan almıştık zaten beyaz beşik, beyaz bir dolap ve mavi çok tatlı bir şifonyer almıştık. Pazar günü perdeleri, örtüleri, kıyafetlerinin yerleşmesi ve lambasının takılması halloldu. bir kaç fotoğraf çekmiştik hastahanedeki annemize gönderdik. Sizlerle de paylaşmak istedim. 



Perdeleri hazır değil kumaşı rengi seçilerek diktirildi. Şifonyer ve aşağıda göreceğiniz divanla çok uyumlular :) Yandan beşik ve dolapta azcık olsa görülmüş. 


Üstte görmüş olduğunuz divan aslında tek kişilik bazalı yatak. Ama hem koltuk hem de yatak olarak kullanılması için hem de güzel görülmesi için böyle bir divan örtüsü diktirmişler. Üstüne de renkli yastıklar gelecek ama henüz hazır değildi.  


Minnik minnk kıyafetler, eldivenler, pabuçlar beni benden aldı... :) 



Şifonyeri 3 çekmeceli ve fotoğrafta göründüğü kadar tatlı... 


Lambası da İkeadan...


Son olarakta annemizin loğusa yatağı...

    Kuzumun aramıza katıldığında da inşallah buradan sizlerle de sağlıkla ve güzellikle paylaşabilirim. 


Kendime not: Zaman geldi geçiyor :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder