3 Temmuz 2014 Perşembe

TAVSİYE EVİ...

   Tavsiye evini duymayan bilmeyen yoktur sanırım... Tavsiye Evi bir çok ünlü markayla işbirliği içerisinde olan, kampanyalar ve etkinliklerle biz bayanları bir araya getiren ve görüş alışverişi yapmamızı yeni ürünler keşfetmemizi sağlayan sanal değil gerçek bir ev :) Bende naçizane bir Tavsiye Meleği' yim :) siz de bu güzel siteye üye olup bir melek olmak isterseniz Tavsiye Kanalı na tıklayın ve kafanızdaki sorulara cevap bulup Tavsiye Meleği olun...

     Şuan ki mevcut kampanyamız Eker yoğurt kampanyası... 


     Kampanya kutusu 2 gün önce elime ulaştı içinden bir ücretsiz 2 tane de %50 indirim kuponu mevcut. Bir de Eker kutularımız boş kalmasın diye tohum kartı vardı içinde inşallah bugün iftar sonrası ekeceğim. Neyse kuponumu alıp hemen Migros a koştum ve Eker yoğurdumu kaptım. Öncelikle ben sulanmış yoğurtları çok sevmem bu yüzden de genelde az gramajlı paketleri tercih ederim (Ama çoğu zaman kayınvalidem yapar yoğurdumuzu). Eker yoğurdun 250 grlık paketleri çok cazip geldi bu yüzden bana. Aç kullan bitti :) Yoğurdun kıvamını da çok beğendim süzme yoğurt kıvamındaydı neredeyse. Tadını da gayet beğendik eşimle. Dün akşam iftarda bir paketi bitti her güne bir paket bence çok ideal :) 

     Kısacası Eker yoğurt bizim evimizden tam not aldı... Pratik kullanımı ve lezzetiyle bundan sonra buzdolabımda olacak... Siz de kaçırmadan Eker yoğurtu deneyin bence... 


Kendime Not: Tavsiye Kanalına çok teşekkürler ilk deneyimim çok güzel oldu sayelerinde... Yeni bir kampanya da görüşmek dileğiyle :)


2 yorum:

  1. Aaa bana daha gelmedii. :S Eker'in tavukgöğsünü çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta başında gelen mailde Cumartesi gününe kadar kampanyaya katılan tüm meleklere ulaştırılacak yazıyordu ama...

      Sil