24 Temmuz 2014 Perşembe

ÇAĞIMIZIN HASTALIĞI İNSTAGRAM...

    İnstagram çağımızın hastalığı ise ben kesinlikle çok çok hastayım :) Facebook, twitter bir yere kadar ama instagramın yeri bende nedense bambaşka. Telefonla konuşmuyorsam ama telefon elimdeyse kesin instagram da o resim senin bu resim benim yok o fotoyu like edeyim yok şu fotoya yorum yapayım, ayy bende bundan istiyorum diye kendimden geçmişimdir. Fotoğraf paylaşmayı da seviyorum. İnstagram hesabımda blogum gibi her telden her türden her şekilden resim ve paylaşım bulabilirsiniz. En sevdiklerimi sizlerle de paylaşayım :)




















    Hiç bir resmimi bir diğerinden ayırmam aslında hepsi benim bebeğim gibidir :) :) Beni instagram hesabından takip etmek isterseniz   nermingurtemel    yazıp takibe almanız yeterli. Şimdiden takip edenlere teşekkürler... 

    Peki sizlerin İnstagramla aranız nasıl? 


Kendime not: 3 saattir instagrama girmedim aman Allah'ımmmm :) 


2 yorum:

  1. Valla ben de dk. başı instagramdayım:) Onsuz duramıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Pinterest gibi İnstagramda çok eğitici ve bilgi dolu :)

      Sil