25 Temmuz 2014 Cuma

BAYRAM ÖNCESİ MAĞAZA ZİYARETLERİ; TWİST...

    Dün ufak çaplı bir gezme tozma alışveriş denemesi yaptık. Gerçi ben pek başarılı değildim :) sadece watsonsdan gerekli bir kaç ürün aldım :(  Tek başına olmayınca veya yanımda eşim olmayınca pek bir şey alamıyorum nedense. Beğendiğim halda karar veremeyip almadığım 2 parça oldu ama kısmet değilmiş. Yakın bir zamanda kotona uğramak lazım tekrar. Kızlarla ilk durağımız onların bayıldığı benimse resimlerde beğendiğim ama mağazaya gidip deneyince bana hiç yakışmayan bir dolu güzel ürünü olan TWİST oldu. Twisti severek takip ediyorum ama iş ürün almaya gelince bir türlü beğenmiyorum beğendiklerim de bana yakışmıyor :) Geçen sevgililer günün de Twistin instagram hesabından yaptığı mini bir yarışmadan 50 tl hediye çeki kazanıp bir bluz almıştım kendime ilk giydiğimde acayip beğendim ancak ilk yıkamadan sonra kollarının rengi ile gövde kısmının rengi birbirinden farklı oldu. Yıkamadan falan da değil kumaşları farklı olduğu için bence. Neyse bu sefer yine bir kaç parça ürün beğendim o kadar indirim olmasına rağmen ben tabi yeni sezondan beğendiğim için deneme gereği bile duymadım :) :) 


Bu şık taşlı kolye nin fiyatı 99 tl. 





İnternet sayfasında bulamadım ürünü ama fiyatı 179 tl idi. Beyaz rengi olanı da var. 


Zincir kolye fiyatı 99 tl. 


Şifon elbise indirimde 199 tl. 


Şifon bluz 159 tl. 


Çanta da internette yok veya ben bulamadım fiyatı 139 tl idi sanırım. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder