9 Haziran 2014 Pazartesi

YAZ GELİYOR GELİYOR GELL... GELEMEDİ :(

     Yaz geldi gelecek derken bu hafta da yaz gelemedi gitti. Geçen hafta bol yağmurlu bol soğuk bir hava geçirdik bu hafta da farklı olmayacağı pazartesiden belli oldu. Umarım haftaya her şey güzel olur hoş bir güneş hoş bir havayla karşılaşırız. 
     
       Yaz gelememiş olsa da biz bayanlar son hızla yaza hazırlanmaya devam ediyoruz. Ben biraz erken davranıp 2 ay önce hazırlıklara başlayıp 7 kilo verdim. Nasıl verdin derseniz biraz abartıp yemedim içmedim ama sporumu yaptım öğün atlamadım. İnternetten araştırdığım bulduğum denenmiş ve işe yaramış güvendiğim bloggerların tariflerini yaptım. Hazırlıklara yeni başlayanlar içinde öneri olsun diye bir kaç tarif paylaşacağım sizlerle umarım faydası olur... 


Severek ve bayılarak takip ettiğim  Smilena's World blogundan güzel bir metabolizma hızlandırıcı çay; 1 elma, 1 limon, 3-4 karanfil, 3-4 karabiber tanesi, 1 çubuk tarçın, 1lt su. limon ve elmayı dörde bölüp diğer bütün malzemelerle suyu kaynatın süzüp için :)


Tarçınlı elma dilimleri; o kadar kolay ve lezzetli ki elmayı dilimleyip her iki tarafına da bir miktar tarçın serpin yağlı kağıt serdiğiniz tepside önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında üzeri kızarana kadar pişirin. Ben ilk denememde fazla pişirip biraz yakmıştım başından ayrılmamakta fayda var. Ara öğünlerde tatlı krizlerine bire bir. 


Bir kase yoğurdun üzerine dilimlenmiş elma ve tarçın. Ben sabah kahvaltılarını iş yerinde yapmak zorunda olduğum zamanlar da kurtarıcım oldu diye biliriz.

      Bu dönemde ben bol bol salata ve yoğurt tükettim. Özellikle akşamları mercimek salatası, mantarlı tavuklu marul salatası, börülce salatası gerçekten tok tutuyor. Ayrıca kısırlık bulgurun içine çok az bir su koyup şiştikten sonra yoğurt karıştırıp yedim çok lezzetli olmasa da bulgur tok tutuyor. Çörek otunuda bu dönemde bol bol kullandım. Özellikle öğlenleri fazla yemek tükettiğim günlerde sadece çörekotlu yoğurt ve bol miktarda yeşil çay tükettim. Bu kadar dikkatli beslenme yetmiyor tabii ki yürüyüş, spor vazgeçilmez. Kendimi çok zorlamadan her akşam yatmadan önce yarımşar saat spor yaptım ben. 
      Bu arada ben ne diyetisyenim ne uzmanım herkesin bünyesi kesinlikle farklı benim yaptığım gibi yapın diyemem size sadece kendi yaptıklarımı paylaşıyorum sizlerle... Öncelikle kendinizi tanıyın ona göre bir diyet uzmanına gidin. Ben daha öncesinden tecrübe sahibi olduğum için bu seferlik diyetisyensiz başladım. Diyetimi şuanda uygulamıyorum ama henüz hiç kilo almadım. Spora devam yediklerime biraz dikkat :) 

Kendime Not: Nerede kaldı o eski diyetteki günler...  





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder