13 Haziran 2014 Cuma

PİNTERESTİM CANIM BENİM CANIM BENİM...

     Akıllı telefonlar tabletler hayatımıza yeni bir renk ve asosyallik kattı. Hem yeni şeyler öğrenmemizi sağlıyorlar hem de en basit karı koca yan yana otururken bile ellerimizde telefon, tablet, bilgisayar iletişimimizi sıfırlıyoruz. Bizim evde de durum farklı değil eşimin yanında bilgisayar benim elimde telefon arada kafa kaldırıp sohbet ediyoruz... Bu durumdan her ne kadar şikayetçi olsam da facebooka, instagrama, pintereste bakmadan zaman geçmiyor. Bakıyoruz bakıyoruz da bakmışken de hayatımıza yeni neler katıyoruz önemli olan o :)

     Ben elimden geldiğince yeni bir şeyler yapmaya zaman harcamaya çalışıyorum. Sıkılmaktansa kendin için eviniz için bir şeyler yapmak daha iyi. Pinterest bu konu da bütün ihtiyaçlarımızı karşılıyor bence. İnternet sitelerinde gördüğünüz güzel bir projeyi herkesle paylaşabiliyorsunuz. Yemek, moda, organizasyon, DIY ( nam-ı değer do ıt yourself ), dekorasyon her şeyi bulmanız mümkün. Naçizane beğendiğim bir kaç projeyi sizlerle paylaşmak istedim görmeyen bilmeyen yoktur belki ama yine de yazmadan geçemeyeceğim :)



Ne kadar yapılabilir bir çalışma bilmiyorum ama eski bir gömlekle denemek lazım...



Örgü ve tığ işi konusunda çok iyi değilimdir ancak böyle şeyleri görünce elime alıp yapasım geliyor... 




Yakın zamanda deneyeceğim bir çalışma. Bizler de malum her evde her kızın çeyizinde mutlaka örtü vardır ama biz annelerimiz gibi kullanmayı tercih etmiyoruz. Hem onların gönlü olsun hem bizim :) 



Kesinlikle anneme yaptıracağım :) Örme konusunda becerikli değilim ne yapayım :)



Kendime Not: Pinterestsiz bir gün düşünülemez bile ... :)


2 yorum:

  1. bizim evde de durum farklı değil maalesef... teknolojinin uçsuz bucaksız gelişmesi iyi mi kötü mü karar veremiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dozunda kullanabilsek belki de hiç bir sorun olmayacak ortada :) ama uçlarda yaşamayı seviyoruz :)

      Sil