12 Haziran 2014 Perşembe

BRİDAL FLOWER

     Bu aralar nişan, düğün, bekarlığa veda, evlilik hazırlıklarına dair her şeyle ilgileniyorum. Biz iki sene önce atlatmıştık bu tatlı heyecanları ama şimdi arkadaşlarımın sayesinde yeniden yaşıyorum araştırıyorum ve kıskanıp yeniden gelinlik giymek istiyorum :) Can arkadaşlarımdan biri iki aya evleniyor diğeri de seneye inşallah, ben de elimden geldiğince bana sorulan sorulara cevap vermeye yardımcı olmaya çalışıyorum. Dün akşam muhabbet ederken alınanlar, alınacaklar derken söz gelin çiçeğinin ne kadar pahallı olduğuna geldi. Ben düğünümüz de çok istememe rağmen canlı çiçek kullanamadım çünkü unuttum :) Gelinliğimin çiçeğiyle idare ettim. Gerçi kapalı yerde düğün yapınca pek bir kullanım alanı olmuyor sadece fotoğraf çekimlerinde kullanılıyor veya nikah esnasında. Bir de o kadar para verip düğün sonunda çiçeği bekar kız arkadaşlarınıza atmak var işin içinde :)

     Konusunu açtım madem bir kaç beğendiğim gelin çiçeğini sizlerle paylaşmak istedim;










     Çok para vermeyeyim ama güzel olsun diyorsanız gelinliğinize uygun çiçeğinizi kendiniz de yapabilirsiniz bence. Örneğin 3 renk ortancadan çok güzel gelin çiçeği olur veya sadece papatyalardan... Hayal gücünüze ve bütçenizden ayırdığınız paraya bağlı olarak değişir :) Ben yukarıda ki resimleri Pinterestten aldım vaktiniz varsa göz gezdirin derim. 

Kendime Not: Araştır araştır araştır... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder